zaterdag, juli 19, 2008

Weekverslag week 30 2008

Mijn vader en moeder zijn 21-7 55 jaar gehuwd. Ze vieren het niet en blijven lekker op camping in Tubbergen. Binnenkort als we met ze in Schotland rondtrekken komen we hier nog wel op terug.






Dit wordt een korte week. Donderdag roostervrij en vrijdag examen in Utrecht. Maandag en dinsdag avond nog wat zaken doorgelezen waar ik volgens de proefexamens de meeste problemen heb. Woensdagavond nog een lijst met vragen gevonden op het web en deze ook nog gemaakt. Gemiddeld kom ik tussen de 30 en 34 vragen goed. Zeer geruststellend maar je weet nooit wat er met je gebeurt op een examen.
Donderdag lekker een rondje gefiets (meer wind als ik eigenlijk verwachtte) en in de middag nog wat in de tuin gedaan. Duurde niet lang, want het was best warm en de wind was niet koel, dus verder rustig aan gedaan. Vrijdag is Bea naar haar ouders gegaan en rond half tien naar Utrecht. Was wel druk onderweg maar kon toch wel lekker doorrijden en tegen kwart voor elf bij Hoog Catharijne en de auto in de parkeergarage gezet. Daarna in het winkelcentrum een kopje koffie gehaald en dit rustig opgedronken en mensen zitten kijken. Tegen half twaalf naar het Exin gegaan en me gemeld. Daar stond ook weer koffie klaar en rond twaalf uur werden we met 26 kandidaten in een examenruimte geplaatst en kon het circus beginnen. De eerste vragen waren eigenlijk het ergste, maar toen ik daar doorheen was, lukte het eigenlijk wel. Even na half één gereed en nog 1 keer nagelopen. Daarna de knop einde (op hoop van zegen) ingedrukt en na enkele seconden kwam de melding geslaagd naar voren. Snel de papieren afgegevens bij de controle en daarna naar de balie met mijn bewijs en kreeg daar het certificaat. Er was een controle lijst van de vragen bij en ik had er 31 goed. Gelijk naar Bea gebeld dat ik geslaag was en dat ik in het winkelcentrum even een broodje of patatje ging halen en dat ik tegen half drie thuis zou zijn. 's-avonds zijn we samen maar lekker uit eten gegaan. Heeft Bea wel verdient want ik heb best wel wat uurtjes boven doorgebracht en zat zij alleen beneden en bracht op tijd mijn glaasje/flesje water boven. Zaterdag en zondag gefiets. Zondag rond half tien vertrokken en het was een lekker rondje via Bruinisse samen met Bea en ruim honderd kilometer op ons gemaakt gedaan.
Was heerlijk weer, klein beetje wind wat voor Bea ook wel prettig is en regelmatig pauzes ingelast om wat te eten en te drinken. Waren rond 4 uur weer thuis. Ik kwam net onder de douche vandaan toen de telefoon ging en mijn zus vroeg of we trek hadden in een barbecue. Ze hadden een vleespakket maar dat was voor 6 personen en ze was alleen met haar vriend en de jongste dochter thuis. We hebben ons maar opgeofferd en na afloop van de barbecue werd ons gevraagd of we soms gefiets hadden. Alle salade, vlees, stokbrood en dergelijke was op.
We zijn tenslotte geen slechte eters. Dat vonden mijn zus en vriend ook.

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.