donderdag, juli 10, 2008

Weekverslag week 22 2008

Mijn zus is haar huis eindelijk kwijt. We hebben geholpen om wat zaken uit het huis te halen en over te brengen naar Simonshaven. Ook diverse dozen die er staan moeten nog uitgezocht worden en oude pc's nalopen of ze nog goed zijn om mee te verhuizen.
Zaterdag gaan we weer helpen om de boel verder uit te ruimen en dan
heeft Ben ook een grote vrachtwagen bij zich. Wat er nog mee gaat wordt in de vrachtwagen gezet en de rest gaat gelijk naar de gemeentewerf. Als particulier mogen we daar gratis een hoop zaken dumpen. Moet ik thuis ook nog maar eens doen. Woensdag weer in Goedereede geholpen en over 2 weken weer concerten met hen.
Donderdag leek het goed, maar reed na een uurtje toch de regenbuien in. Toch nog een lekker rondje gemaakt en het viel achteraf wel mee. Stond niet teveel wind. Zaterdag Ben geholpen met het uitruimen van het huis en scheiden wat naar de gemeentewerf moest en wat naar Simonshaven gaat. Huis is nu zoe goed als leeg van mijn zus. Alleen beginnen ze nu in Simonshaven teveel spullen in huis te krijgen. Twee huishoudens samenvoegen geeft een hoop dubbele zaken. Zondag met Bea een leuke tocht wezen maken het Westland in via het pontje van Maassluis.
Bovenste foto, Ben en Ina.
Onderste foto de dochters van mijn zus. Nouchka en Jorina. Mijn broer Arend in de luie stoel.

Geen opmerkingen: