donderdag, april 17, 2008

Weekverslag week 7 2008

De verrassing bleek achteraf toch een sigaar uit eigen doos. Zondag aan Bea en mijn zus de verrassing bekend gemaakt. Bij het surfen was ik op een site voor onroerend goed in Amerika terecht gekomen en ik kreeg een melding in het scherm dat ik de 100.000e bezoeker was in die maand. Kreeg een code en een telefoonnummer te zien en dit nummer gebeld. Dacht in het begin nog dat het vast niks bijzonders was, maar toen ik belde en het nummer doorgaf, werd ik direct doorverbonden en kreeg iemand te spreken die uitleg gaf wat ik had gewonnen. Verblijf in
Orlando voor een week inclusief huurauto. Daarbij een verblijf in Daytona ook inclusief huurauto en bezoek van het raceterrein aldaar en
daarna een week verblijf in Cancun (Mexico) of Malaga (Spanje). Leek me wel erg veel maar ja, je denkt dat je veel gewonnen hebt. Dit voorgelegd aan ze en ze vielen haast van hun stoel. Dinsdag avond nog maar eens gebeld, aangezien we toch wel dachten dat er een addertje onder het gras zat. Ook op de site stond volgens mij niet alles vermeld. Tijdens de verblijven in de resorts moest je een bijeenkomst bijwonen over de ontwikkeling en verkoop van de huizen die men op de resorts aan het bouwen is. Liefst trachten ze deze direct aan je te verkopen. Ook bleken alle transport van en naar de

resorts niet in de prijs te zitten. We hadden een bedrag in dollars opgekregen wat de prijs ongeveer waard was. Als we echter de vluchten van en naar Orlando en Cancun of Malaga zelf moesten betalen, waren we meer dan € 3500 euro kwijt per stel kwijt. Dat werd ons toch een beetje te gortig en hebben het toch maar afgeblazen.


Woensdagavond kwam Bea thuis van de repetitie in Goedereede met de vraag of ik weer wilde helpen voor de uitvoering en vrijdag avond kreeg ik hetzelfde verzoek van Voorne en Putten. Er komen dus weer drukke weken aan.
Donderdag weer eens lekker toertje kunnen maken. Het weer was redelijk en weinig of geen wind. Ging eigenlijk best wel weer lekker en 's-middags nog wat klusjes thuis gedaan. Vrijdag avond nog lekker thuis gebleven en Bea zou de nieuwe muziek voor me meebrengen.

Zaterdag en zondag was het niet lekker en heb op de home trainer kilometers gemaakt, maar ik zit toch liever buiten op de fiets.


Geen opmerkingen: