donderdag, april 17, 2008

Weekverslag week 12 2008

Afgelopen dagen is het rustig geweest. Ook op kantoor is het wat rustiger en kan je weer eens wat zaken nalopen die door de drukte zijn blijven liggen. Incidenten rijtje wordt al een stuk korter. Binnenkort in het overleg weer een vervolg van Next Steps. Hopelijk komt er weer iets meer duidelijkheid wat er nu precies op stapel staat en wat het voor inpact kan hebben.
Bea is regelmatig bij haar ouders om daar de boel in de gaten te houden. Met ma gaat het weer beter en ze begint weer wat langere wandelingen te maken, maar is nog erg snel moe.



Pa gaat toch de laatste tijd langzaam achteruit. Hij gooit dingen door de war en is af en toe best dwars. Hopelijk ligt dit aan het voorjaar, maar ik denk dat hij geestelijk toch sneller achteruit gaat als we dachten.


Donderdag en zaterdag hebben we samen gefiets en Bea was blij dat ik haar op sommige stukken uit de wind kon houden. Donderdag naar de
Kwaade Hoek op Goeree was bijna 20 kilometer kopwind en ze wilde niet voorop rijden. Maar 's-avonds heeft ze wel lekker voor me gekookt terwijl ik dit eigenlijk altijd op donderdag doe.
Vrijdag vrije avond. De uitvoering is geweest en mijn project is klaar.
Zaterdag boodschappen gedaan en de auto gewassen. Zondag hebben we een wandeling door de duinen gemaakt. Lekker opgefrist en de middag rustig doorgebracht en goed boek gelezen.

Geen opmerkingen: