zondag, juni 19, 2011

Weekbericht week 25 2011

Maandag toch even weer op gang moeten komen. De dagen in Zuidlaren zijn achteraf toch wel wat zwaarder als verwacht. Wel leuk om met zo'n klein groepje mensen in korte tijd toch een leuke band op kunnen bouwen. Vooral met Ronald kan ik goed opschieten. Samen zoeken we allerlei zaken op het internet en ik heb hem wat zaken laten zien die op you tube heb gezet. In de afgelopen jaren heb ik veel gefilmd in de Albert Hall en Regent Hall en heb hem een beetje wegwijs gemaakt hoe het in elkaar steekt. Ronald is zelf ook op zoek naar een goede loods, want hij is bezig om een distributieloods te huren, waar diverse postezorgers hun zakken met post kunnen droppen en daarna verdelen aan de bezorgers. Valt niet mee om een juiste loods te vinden. Dan weer net te klein of weer veel te groot, maar hij heeft nu 2 loodsen op het oog. Dus hopen voor hem dat het wat wordt. 's-Morgens na de ochtend snack nog even lekker buiten gezeten in het zonnetje. Mogelijk dat het vanmiddag ook nog kan, maar we kunnen het maar vast gehad hebben. In BoZ gaat alles zijn gangetje en ik hoef eigenlijk alleen maar 2,5 dagen werk en de rest lig ik in Zuidlaren tot vrijdagmiddag tot 15.00 uur. We krijgen voor we vertrekken nog een tinnetje limonade en een lekkere stroopwafel of en gevulde koek. Heb een lekker restaurant gevonden onderweg (van Routiers) en daar hebben ze heerlijke uitsmijters waar ik dol op ben. Vooral die met de engelse honingham of met echt spek vind ik heerlijk. Lekker kopje koffie erbij en geniet er van. Vorige week ben ik naar John en Anneke doorgereden, want Bea was daar heen gegaan met de trein. Ik was toch wel erg geschrokken hoe ze er uit zag. Anneke had nog wel wat praatjes maar constant had ze last van slijm en kuchen wat haar erg vermoeide. Een uurtje met haar gepraat en in deze tijd haar ook geholpen met eten, zodat John ook wat kon eten met Bea. Daarna nog even met John gepraat en rond 20.45 zijn we vertrokken naar Hellevoetsluis. Geeft wel een nare bijsmaak. Anneke heeft al sinds de sanering bij de ABN een uitkering gehad van de ABN waar ze zuinig op is geweest en John is vorig jaar in de VUT gegaan. Eindelijk denk je dan lekker te gaan trekken en leuke dingen doen en nu is heel je wereld eigenlijk in duigen gevallen.

Geen opmerkingen: