zondag, juni 19, 2011

Weekbericht week 22 2011

Maandag leek rustig te beginnen, maar helaas. De nieuwe release heeft in de lijst al 25 nieuwe meldingen staan. Gelukkig was het nog niet zo druk, dus konden we snel inspringen en vaak al uit de standaard call een antwoord geven of een melding aanmaken. Rest van de dat kwamen er nog wel enkele andere meldingen bij. Kon ook niet zo goed op gang komen. Het afgelopen weekend heeft er toch aardig ingehakt. Dinsdag ging het al beter en we konden het aardig binnen de perken houden om de incidenten door te zetten. 's-Avonds naar de repetitie gegaan van Concordia Ouddorp, in verband met het vuurtoren concert. Ging wel lekker en er waren niet zo veel nieuwe nummers bij en de meesten kon ik al van voorgaande jaren. Woensdag thuis gewerkt en rustig kunnen werken. Makkelijk hoor, heel de dag telefoondienst. 's-Avonds naar de repetitie van Apollo en de voorbereidingen voor het Haven concert in Goedereede. Helaas zijn Bea en ik dan niet meer aanwezig op 3 september, maar zitten we hoog en droog in het vliegtuig naar Hong Kong. Ook onze mappen ingeleverd, aangezien er wel enkele invallers komen om onze partij te spelen. Donderdag lekker gefietst na de boodschappen en even na 12 uur weer thuis. Lekker rondje en gelukkig niet te veel wind. 's-Middags met Bea naar het winkelcentrum om nog wat spullen in te slaan die we nodig hebben in Australiƫ. Bea is 's-avonds nog gaan trainen en ik heb nog wat zaken opgezocht en een lijst met documenten en organisaties gemaakt waar we mogelijk een telefoonnummer van nodig hebben of via Interhelp kunnen inschakelen. Vrijdag was het weer als normaal en veel telefoontjes. 's-Avonds nog wat geblazen en daarna lekker op de bank neergezegen en eigenlijk niets meer gedaan. Zaterdag ontbeten en dan naar C1000 en Bea geholpen met de boodschappen. Rond 09.00 uur is Bea naar de sportschool gegaan en heb ik een lekker rondje gefietst. Nu kan het nog, over enkele weken moet ik naar Zuidlaren en mag ik met niet zwaar belasten en moet me ook houden aan het dieet wat ze voorschrijven. Zal nog een hele bevalling worden. Piet aan de rauwkost en maar 2 boterhammen als ontbijt en 3 boterhammen als middagmaal. Geen snacks o.i.d., alleen maar magere melk of magere yoghurt. Tijdens de diensten alleen maar 1 ochtend snack (koffie met zoetje) en 's-middags ook 1 snack (koffie met zoetje). Het avondmaal bestaat uit 80 gram aardappelen, 2 ons groenten met weinig jus. Als toetje mag ik nog magere yoghurt. 's-Avonds geen alcohol meer op dinsdag en woensdag en de komende donder-en vrijdagen. In het weekend mag alles weer en dit zo voor zeker 4 weken. De namen van mijn lotgenoten zijn, Ronald (rode shirt, Jan (grijs shirt), Mahomed Aly (blauw shirt.) De reserve was Rob, maar deze hadden we gelukkig niet nodig.

Geen opmerkingen: