zondag, juni 19, 2011

Weekbericht week 23 2011

Rustige week voor de boeg. Op kantoor is het sinds vorige week rustig geworden. Diverse updates en herstelacties voor Siebel hebben er wel goed aan gedaan. Ben me ook aan het voorbereiden op het verblijf in Zuidlaren bij PRA voor het diabetis onderzoek. De lijst voor het dieët is binnengekomen en ook een huisregelement. Volgens het dieët moet ik 2 ons rauwkost eten en in het weekend mag ik nog wel een pilsje drinken, maar vanaf dinsdag mag dat weer niet. Ook mag ik sommige zaken vervangen (kaas) voor iets anders wat in de wissellijst staat. 's-Morgens mag ik 2 boterhammen eten en tussen de middag 3 (normaal heb ik er 5 bij me) met nog wat aanvulling van ontbijtkoek, bammetje oid. Dinsdag repetitie bij Concordia in verband met het Vuurtorenconcert. Helaas blijken diverse arrangementen nog niet aanwezig en op 2 juli moeten we ze wel spelen. Dirigent is not amused en daarnaast moet bij vaak nog aanpassingen doen. Woensdag avond lekker met Apollo gerepeteerd en begonnen met de nieuwe stukken voor het Havenconcert op 3 september. Zal de stukken nog wel doornemen, maar op het havenconcert zijn we niet aanwezig, want we zijn dan onderweg naar Hong Kong en op doorreis voor onze grote reis naar Australië. Donderdag lekker een rondje gefietst en 's-middags de auto eens onder handen genomen. Was hard nodig, maar glimt nu weer als een zonnetje. Vrijdag nog steeds rustig en 's-avonds nog wat geblazen voor het vuurtoren concert. Men heeft weer wat muziek rondgestuurd, zodat we er vast naar kunnen kijken en dinsdag aanstaande er mee kunnen repeteren. Zaterdag na de boodschappen ben ik nog een rondje gaan fietsen en ging erg goed. 's-Middags samen met Bea nog naar het winkelcentrum, maar eigenlijk niets gezien. Zou eigenlijk nieuwe schoenen moeten kopen, maar ik zie wel. Mogelijk in Bergen op Zoom. Zondag samen heerlijk gaan fietsen langs de Zeedijk en dan richting Hekelingen en langs de Oude Maas naar Zwartewaal en dan weer naar huis. 's-Middags lekker rustig aan gedaan en lui onder de luifel gezeten en 's-avonds een lekkere soep met warme broodjes en lekker beleg genuttigd.

Geen opmerkingen: