maandag, juni 29, 2009

Weekbericht week 26 2009

De afgelopen dagen niet veel tijd gehad om me te vervelen. Op het werk is de vakantie golf op gang gekomen en de eerste groep is nu weg. Gelijk te merken aan het aantal overloop meldingen die ik krijg. Verder is het 's-avonds ook druk, want 4 juli ie het concert bij de Vuurtoren en sommige stukken vereisen toch wel enige studie. 4 en 5 kruizen is geen uitzondering. Ik weet alleen nog steeds niet wat ik me moet voorstellen bij het Vuurtoren concert, maar dat zie ik 4 juli wel. Dinsdag weer gerepeteerd hiervoor en morgen zit ik bij Apollo. Daar zijn we ook begonnen aan de voorbereiding voor het Havenconcert in Goedereede 0p 5 september. Hopenlijk gaat het net als vorig jaar, weinig voorbereiding door vakanties en op de dag de sterren van de hemel spelen. Maar sommige secties hebben nog wel problemen met de stukken en er moet nog een arrangement gemaakt worden in verband met een zangeres die met ons gaat optreden, Jutta Bolsius. Heeft vorig jaar ook met Leo Simons, de dirigent met de harmonie waar hij voorstaat een uitvoering gedaan met haar als solist met alleen muziek uit Musicals. Donderdag een groot rondje gefietst. Volgende week vrijdag is voor Bea ook de laatste repetitie. Ze moet dan de zaterdag daarna nog wel het afsluitingsconcert doen en gaat niet mee naar Ouddorp. Zaterdag geen bijzondere dingen en zondag samen met Bea een trip gemaakt.

Geen opmerkingen: