maandag, juni 29, 2009

Weekbericht week 25 2009

Maandag weer begonnen. Viel niet mee en ook de verkeersdrukte is heel anders dan in Noorwegen, Zweden en Denemarken. Was weer even wennen. Voor de rest is er niet veel veranderd en dinsdag alweer een telefoontje van Marjan van Concordia Ouddorp, of ik zin had om op 4 juli en 17 juli weer een concert met hen te doen.
Het eerste concert lijkt me echt wel leuk om te doen. Op 4 juli komt een koor van ongeveer 300 man en daar kan je lekker tegenaan blazen en 17 juli is het de afsluiting van het seizoen midden in Ouddorp en daarna gaan veel muzikanten met vakantie en enkelen zijn dan al weg. Maar in april en mei ben ik daar ook geweest en ze zijn daar trouw aan hun cluppie. Dus dat wordt weer op dinsdag, woensdag en vrijdagavond repeteren als Voorne en Putten me ook nog vraagt voor de afsluiting van het seizoen.
Donderdag een lekker ritje gemaakt na de vakantie en viel niet eens tegen. Leuk rondje gemaakt door het Westland. Even iets anders als rondje Voorne of Goeree. Vrijdag bezig geweest met de film van Noorwegen, maar het plaatsen van muziek onder de film geeft wat problemen. Titels van cd's worden door elkaar gebruikt en melding om de goede cd te plaatsen. Op een gegeven moment heb ik alle muziek weggehaald en het project opgeslagen.
Zaterdagochtend een rondje gefietst en aterdagmiddag ging het wel vrij goed voor het filmproject en de muziek staat er goed onder en best een leuke dvd geworden. Zondag met Bea een rondje gaan toeren en begonnen aan een nieuw filmproject voor alle foto's die we samen gemaakt hebben tijdens onze vakantie.

Geen opmerkingen: