maandag, juni 29, 2009

Weekbericht week 17 2009

Vorige week nog een vraag van Leen Visser van Apollo gekregen of we een vereniging wilde helpen en tegen Leen gezegd dat ze me (ons) maar moesten bellen. In het weekend een telefoontje gekregen van Marjan Struijk van de brassband uit Ouddorp. Deze vereniging heeft op 23 mei een uitwisselingsconcert in Hummelo (vlak bij Doetinchem). Maar men heeft nog een cornetspeler nodig en of ik dat wilde doen voor hen. Toen ik vroeg of mijn vrouw ook mee kon doen, zei ze daar geen nee op. Het enige is dat we maar 1 cornet hebben waar Bea op speelt en of de brassband een cornet voor me had. Maar dat was geen probleem en men zou deze dinsdag meebrengen als ik kwam. Dus de komende weken op dinsdag, woensdag en zaterdag avond repetities. Voor de rest een normale week en donderdag nog een groot rondje Voorne gemaakt. Om 08.00 uur weg en even na 11.00 uur weer thuis. Ging best lekker en 's-middags de fiets onder handen genomen. Ketting reinigen en Teflon er op en nog wat dingen die onderhoud nodig hebben gedaan. Rijdt nu weer een stuk soepeler. Zaterdag een grote ronde gemaakt over Bruinisse. Ging lekker en dik 110 kilometer alleen in iets meer dan 4 uur fietsen. Onderweg wel gestopt om wat te eten en te drinken, want dat moet je wel op tijd blijven doen. Zondag leuk rondje met Bea gefiets en 's-middag genoten van het zonnetje in de tuin.

Geen opmerkingen: