maandag, juni 29, 2009

Weekbericht week 15 2009


Deze week is lekker kort. Donderdag roostervrij en vrijdag is Goede vrijdag. Op het werk geen bijzondere dingen en mijn collega's en ik krijgen steeds meer vat op de zaken die spelen in Siebel. Sommige zaken lopen nog niet helemaal lekker, maar we snappen wat er speelt en hoe we vaak via de documentatie die op het raboweb staat de gebruikers kunnen helpen. Donderdag en vrijdag samen met Bea gefietst en 's-middags in de tuin aan het werk geweest. De hortensia's beginnen na het snoeien vorige maand weer hard uit te lopen en er komt al weer veel groen in. Ik vermoed dat over een goede maand de eerste knoppen er weer in komen. Met de paasdagen bij mijn schoonouders en later bij mijn ouders op visite geweest. Zien ze ons ook weer eens. We zijn de laatste tijd nogal druk bezet.

Geen opmerkingen: