zondag, maart 01, 2009

Weekbericht week 06 2009

De antibiotica heeft de afgelopen dagen wel geholpen. Voel me nu een stuk beter. Morgen naar de huisarts, want dan is de kuur afgelopen en moet er bloed geprikt worden. Kan ik vrijdag de uitslag ophalen/bellen. Heb een dinsdag naar het werk gebeld en gemeld dat ik woensdag weer wil beginnen. Woensdag viel het toch niet mee op het werk, maar morgen weer vrij, dus kan ik weer een dag rusten. Woensdag avond ook weer wat gespeeld bij Apollo en dat ging gelukkig beter als verwacht. Donderdag op de home trainer gestapt om wat aan de conditie te doen, maar na een half uur was het wel gedaan met me. Zal de komende tijd ook weer vaker naar buiten moeten gaan om weerstand op te bouwen. Vrijdag weer gewerkt en 's-avonds wat zaken voor de belastingdienst gereed gemaakt om de aangifte voor 2008 in te vullen. Zaterdag een rondje Voorne gemaakt, maar dat viel niet mee. Zat er na een uur al goed doorheen en toen moest ik nog 20 kilometer. Maar op het gemak gedaan onder langs de duinen en het laatste stuk gelukkig voor de wind naar huis. Zaterdag nog een uitwisselings-concertje gedaan met Apollo Goedereede en Apollo Nieuwe Tonge. Zondag de belasting-aangifte gedaan en de teruggave ziet er niet onaardig uit.

Geen opmerkingen: