zondag, maart 01, 2009

Weekbericht week 05 2009

Afgelopen zondag hebben we voor vrienden en bekenden nog Bea's verjaardag gevierd. Gezellig druk en ook van haar conditieclubje waren ze er allemaal. 's-Avonds nog een borrel met mijn ouders en schoonouders gedronken, maar voelde me niet zo goed. Maandag heb ik me ziek gemeld. Afspraak met huisarts in de loop van de ochtend en na onderzoek morgen bloedprikken bij huisarts. Volgens de huisarts een behoorlijke infectie aan de luchtwegen en ze dacht ook iets te horen bij het hart. Ze zal bij het volgende bezoek dit nogmaals onderzoeken. Krijg een anti biotica kuur voor de komende 8 dagen. Verder vertrouwde ze de bloeddruk niet, want die was redelijk hoog. Dinsdag bloed laten prikken en uitslag zal vrijdagochtend bij de huisarts zijn. Viel allemaal wel mee. Nu weet ik ook weer wat het is om ziek te zijn, was heel lang geleden want mijn laatste bezoek was in 1985 bij de huisarts. Me de rest van de week rustig gehouden en ik heb ook eigenlijk nergens zin in. Als ik me even inspan, heb ik enige tijd nodig om te herstellen, wat ik voorheen nooit heb gehad. Deze week niet naar de repetitie's geweest. Wil eerst weten wat er allemaal aan de hand is.

Geen opmerkingen: