zaterdag, december 20, 2008

Weekverslag week 51 2008

Na de festiviteiten van gisteren is de week gelijk weer hectisch begonnen. Druk op de weg en ook grote drukte door de lokale banken. Het lijkt wel of heel Nederland over wil stappen naar de Rabobank. Dinsdagmiddag bijeenkomst van de Kennisgroep Siebel en zou 's-morgens thuis werken. maar ik werk gebeld of ik bij een printer op kantoor Brielle wilde controleren wat er verkeerd is ingesteld. Rond 10 uur daar naartoe gegaan. Men wist eigenlijk niet wie er iets gemeld had en rond half elf kan ik pas naar de printer. Bleek eigenlijk niet zo veel aan de hand en heb het juiste bestandstype bij de instellingen aangepast. Hierna werkte de printer weer naar behoren. Kwam ook nog een paar oud-collega's tegen en heb nog even een praatje gemaakt. Rond 11.30 uur weer thuis en samen met Bea gegeten. Daarna mijn koffer e.d. gepakt en op naar Utrecht. Was nu een stuk rustiger om te reizen naar Utrecht. Rustige vergadering en wat zaken die al wat langer speelden zijn uitgesproken. Na afloop waren er lekkere broodjes e.d. en even na 20.00 uur ben ik naar huis gereden. Nu ook rustig en net voor 21.30 uur thuis. Met Bea wat nagepraat en op tijd naar bed. Woensdag lekker rustig en 's-avonds lekker gerepeteerd in Goedereede. Donderdag weer de kans gehad om een goed stuk te fietsen, maar dat ging eigenlijk niet zo lekker. Heb als enige dagen last van vermoeidheidsverschijnselen en last van een verkoudheid. Flink snotteren onderweg helpt even, maar even later zit je neus weer vol.
's-Avonds nog wat aan de database gedaan en nog wat geblazen, maar het ging van geen meter. Nadat Bea van het trainen was teruggekomen en zich had opgefrist, nog even wat zitten praten, maar op tijd naar bed. Vrijdag niet helemaal lekker maar toch gaan werken. Viel achteraf wel mee, maar 's-avonds toch weer op tijd naar bed. Zaterdag boodschappen gedaan en wat op de pc gerommeld. Zondag rustig gehouden en de komende week heb ik voor het eerst in 38 jaar werken voor de Rabo organisatie de week van Kerst vrij en kan rustig mijn verjaardag vieren (zal wel in het weekend zijn) want met kerst hebben de meeste mensen veel familiaire verplichtingen.

Geen opmerkingen: