zaterdag, december 20, 2008

Weekverslag week 45 2008

Reizen naar Zeist blijft lastig. Het lijkt wel alsof het iedere maandag drukker wordt. Was pas om 08.30 uur in Zeist. Bij Terbregseplein en bij Gouda was er iets gebeurd en alles bij elkaar ruim een uur stil gestaan. Terug was het gelukkig een stuk rustiger. Dinsdag en woensdag naar BOZ is een verademing. Geen files en geen gejaag rond je heen, alleen Philipsland geeft wat vertraging. Donderdag geen repetitie meer, maar vrijdag wel met V en P. Lekkere muziek om te spelen en kost me weinig moeite om de partijen te spelen. Het lijkt wel of ik steeds makkelijker ga spelen. De dirigent van V en P gaat per 1 januari weg. Vindt het wel jammer, maar stromingen binnen de vereniging zien hem liever gaan als komen. Jammer, maar het is niet anders. Hopelijk zorgen ze voor een goede dirigentencommissie waarin iedere groep van de fanfare is vertegenwoordigd. Ik heb al enkele namen horen rondgaan die gesolliciteerd hebben, maar sommige acht ik niet in staat om de stromingen binnen de vereniging in te dammen of tegen te gaan. Ook de opmerking gehoord dat we toch al een goede dirigent binnen onze gelederen hebben. Ik denk dat ik wel weet uit welke hoek deze wind waait.

Geen opmerkingen: