zaterdag, december 20, 2008

Weekverslag week 49 2008

Komende dagen alleen maar naar Bergen op Zoom. In Zeist zijn er wat mensen van SMT ziek, waardoor ondersteuning niet of nauwelijks aanwezig is. In BoZ een blok ingericht voor de siebel medewerkers, zodat we met elkaar kunnen sparren over de diverse vragen die bij ons binnenkomen. Indien bij ons niet bekend, wordt een melding doorgezet naar SMT.


Diverse avonden heb ik nu weer voor mezelf, aangezien alleen nog met Apollo Goedereede op 13 december een concert op de Kerstmarkt en de zondag daarna val ik in voor Bea bij het Dagorkest. Daarna weer een poos rust. Aangezien ik niets heb gehoord van andere verenigingen, zal ik rond de kerst ook niet veel te doen hebben. Deze week is het nog geen weer geweest om eens lekker op de fiets te stappen. Constant regen en veel wind. Wind alleen vind ik niet erg, maar gecombineerd met regen heb ik er een hekel aan.
Vrijdagavond gezellig bij Pa en Ma Sinterklaas gevierd. Eerst een lekkere maaltijd en daarna een gezellig samenzijn. Geen gedichten of zo. Zaterdag wat zaken geregeld voor Bea's vijftigste verjaardag. Weet ze niets van en nu kan ik het wel schrijven, aangezien de festiviteiten al weer enige tijd achter ons liggen. Zondag rustig doorgebracht en weer wat voor de cd's en lp's verwerkt in de database.

Geen opmerkingen: