zaterdag, december 20, 2008

Weekverslag week 47 2008

Rustig de week begonnen in Zeist en eigenlijk geen reisproblemen. Lekker op tijd daar aanwezig en 's-avonds ook op tijd thuis. Dinsdag was pa jarig (77). Heel de familie was weer aanwezig en ma vindt het leuk om voor een hoop mensen te koken. Meestal gaan ze rond 6 uur aan tafel, maar dat red ik niet. Zal even over half zeven worden. Hopelijk is er dan nog wat over. Rond een uur of acht begon de visite binnen te komen, maar we zijn op tijd naar huis gegaan. Wel nog wat zware stoelen e.d. opgeruimd voor ze, maar de rest doen ze liever zelf. Woensdag repetitie in verband met het concert wat Apollo Goedereede heeft voor de kerstmarkt. Donderdag getracht een lekker rondje te fietsen, maar bij Rockanje begon het al te druppelen en toen ik het fietspad langs de Brielse Maas opdraaide begon het echt goed te regenen. Heb er maar een kleiner rondje van gemaakt en kwam als een verzopen kat thuis. Maar na een lekkere warme douche was ik weer bijgekomen. Bea 's-avonds maar naar conditie training gebracht want het was nog steeds rot weer met veel wind. Vrijdag naar Zeist viel ook mee en ruim op tijd 's-avonds op tijd thuis om rustig te eten en door naar de repetitie. Zaterdag en zondag niet zoveel gedaan. Het weer was er ook niet naar en heb me aardig vermaakt met de cd's en lp's. Ik wist niet dat er zoveel platen en cd's in onze kasten en dozen zaten. Sta steeds weer voor verrassingen.

Geen opmerkingen: