zaterdag, maart 19, 2011

Weekbericht week 08 2011

Maandag was het gelijk weer crisis op Bergen op Zoom. Diverse grote toepassingen lagen er uit en tot overmaat van ramp ging daarna ook het WIFI Netwerk voor centraal er uit. Veel telefoontjes en hectiek, maar ond 10.30 uur weer voorbij. Rest van de dag veel Siebel meldingen gekregen om op te lossen en tussendoor nog enkele keren een uur telefoondienst om bij te springen bij dedicaded siebel. Dinsdag heb ik bij Concordia mijn muziek gekregen en er was nog een verrassing. Dick van Oijen staat er weer voor. De oude dirigent Cees Boelaars heeft de dirigeerstok neergelegd. Dick van Oijen ken ook ook nog van mijn tijd bij Brassband Spijkenisse. Hebben onder hem veel leuke concerten gegeven en ook diverse keren mee naar Arnhem geweest voor kampioenschap in de middenklasse ( we zijn 3 maal geplaatst, maar geen kampioen geworden). Ze hebben een leuk repertoire gekozen en voor iedereen wat wils. Woensdag repetitie bij Apollo de laatste nummer gekregen voor het concert. Staan mooie nummers op het programma en is een mooie aftrap voor het jubileum van de vereniging. Donderdag weer mijn rondje gedaan, maar viel tegen. Veel wind (vooral tegen) en af en toe een buitje regen. 's-Middags nog wat aan de database gedaan en weer een groot aantal dvd speelfilms toegevoegd. Vrijdag viel wel mee en heb me niet te zeer ingespannen. Zaterdag weer wezen fietsen, maar veel beter als donderdag was het weer niet. Zondag samen een fietsrondje gedaan over Flakkee en dat ging gelukkig een stuk beter. Minder wind en regelmatig zon, waardoor het een stuk aangenamer was als donderdag. '

Geen opmerkingen: