maandag, februari 14, 2011

Weekbericht week 07 2011


De week is rustig begonnen en de drukte van de laatste tijd is eigenlijk wel voorbij. We kunnen ons weer richten op de andere zaken die gaan spelen bij de servicedesk. We hebben al een nieuwe tool om de werkplek van medewerkers over te nemen en er wordt nu gewerkt aan het invoeren van de nieuwe versie van HP service manager 9. Elearnings hebben we al ontvangen en het roosteren hiervoor is begonnen. Ik heb al van collega's begrepen die de elearning hebben gedaan, dat de tijd die er voor staat te weinig is. Verder is afdeling Kennismanagement bezig om de verspreide kennis over te halen naar HYLO. Hierin moet eigenlijk alle informatie over toepassingen, apparaten enzovoort opgenomen worden. Door juiste zoektermen te gebruiker moet er snel een antwoord komen.

Dinsdag, woensdag en donderdag heb ik weer repetities met diverse orkesten. Concordia Ouddorp heeft rond 6 mei een concert, maar mist wat mensen en mijn vrouw en ik zijn weer uitgenodigd om te komen helpen. Op donderdag speel ik weer bij Ons Genoegen want ook daar mist men nog een solo-bugel. Ik speel dus nu 3 avonden achter elkaar. Met Apollo zijn we bezig voor het donateurs concert en ook het vieren van het 125 jarig bestaan. Het programma is leuk en er komt ook een special guest. Bert van Bommel heeft jaren gespeeld in het Groot Niet te Vermijden als trompettist en zanger. Is ook een bekende van de dirigent Leo Simons. Zelf heb ik ook enkele keren met Bert van Bommel mogen optreden. Als speler van een brassband heeft Bert ook grote prijzen gewonnen en in de show van het GNTV kwam een keer een koperkwartet voor van het Leger des Heils. Leo Reijtenbach op cornet, Piet Herrewijnen op bugel, Piet van Eijk op bas en Barry Febus op euphonium. Ik heb Bert ook weer gesproken na de generale van het orkest. Hebben best wel weer wat leuke herinneringen opgehaald. Donderdag een lekker rondje gefietst. Lekker weer en ging best wel lekker. Kan wel merken dat ik afgelopen week niet zoveel aan fietsen heb gedaan. Vrijdag ging prima en zaterdag wederom een lekker rondje gedaan. Ging een stuk makkelijker als donderdag. 's-Middags nog wat zaken geregeld voor onze reis naar Australiƫ. Binnenkort zien we Hen Speelman weer op een reismarkt in Ridderkerk. Zondag samen lekker wezen fietsen en 's-middags lekker rustig aan gedaan.

Geen opmerkingen: