zaterdag, maart 19, 2011

Weekbericht week 09 2011



Afgelopen weekend de mail beantwoord van Ons Genoegen, of ik kan helpen op 18 en 19 maart aanstaande bij hun jaarconcert. Leuk om daar weer mee te doen. De muziek heb ik gelijk ontvangen via de mail zodat ik me voor kan bereiden. Nu dus op dinsdag, woensdag en donderdag repetitie, maar daar houd ik het bij. Eerst het concert afwikkelen van 12 maart, dan is het donateursconcert voor Apollo en als eerste voorbereiding op het jubileumjaar. De volgende week dan de drie concerten van Ons Genoegen op vrijdagavond, zaterdag middag een matinée en zaterdagaavond het laatste concert. Bea zal dan ook trachten wat video opnames te maken. Ben benieuwd wat ze er van maakt.
Op het werk is er toch een tendens terug te zien, dat het aantal incidentmeldingen minder wordt. Gelukkig maar, want aan de klant verkopen dat het soms nog enkele weken kan duren voordat met antwoord krijgt. Wij vinden het ook niet prettig, maar meestal zijn de medewerkers wel blij als je aangeeft dat je de melding gaat doorzetten met "Navraag" en verzoek om update van de status van de melding.


Ook zijn de voorbereidingen gestart voor de nieuwe HP registratie tool. We krijgen wat Kennis Vergaren Tijd om de tool eigen te maken, maar hoor al van collega's dat je het niet met twee uur redt. Zal dus nog wel terugkomen in het werkoverleg. Voor de rest geen schokkende zaken.


Donderdag weer een lekkere tour gemaakt en het gaat weer steeds makkelijker om een lekkere snelheid langer vast te houden. Gemiddelde loopt nu weer op naar ongeveer 27 km/U. Zaterdag ook een lekker rondje gemaakt over Flakkee. Weinig of geen wind en heb lekker door de duinen gereden. 's-Middags lekker rust genomen en morgen met Bea een lekkere tour maken, maar we weten nog niet waar, maar ik hoor het wel van haar.

Geen opmerkingen: