zaterdag, oktober 18, 2008

Weekverslag week 40 2008

Maandagochtend was het even schrikken op het werk. Maanden geleden had ik me opgegeven voor een Kennisgroep Siebel, tweede tranche. Rond een uur of elf kwam er een mail binnen met het verzoek om 7 oktober aanstaande in Zeist te komen voor een 1e bijeenkomst. Vond het wel vreemd dat dit ook voor mensen was, die zich voor de tweede tranch hadden opgegeven. Maar ik wacht maar af wat er volgende week dinsdag gaat gebeuren. Ook zijn er weer werkzaamheden bij de afslag naar Philipsland en Tholen. Men gaat er beginnen met het aanleggen van twee rotondes op de afslagen. Staan als je richting Tholen gaat, 3 stoplichten en als je terugkomt ook 3. Kost haast 10 minuten om daar langs te komen.
Dinsdag kreeg ik het verzoek of ik Voorne en Putten tijdens een concert in Ridderkerk met een fanfarekorps uit Slikkerveer wilde helpen. Er zijn dan wat mensen weg naar het NBK Brassband in Groningen. Ben daar zelf in 2005 ook geweest en toen heeft Rijnmond gewonnen. Ga dit doen als ik klaar ben met Ons Genoegen. Moet kunnen in vier weken. Meeste muziek heb ik al gespeeld die op het lijstje staat. Zal dus niet zoveel moeite kosten.
Woensdag lekker in Goedereede gerepeteerd en er komen weer een paar concerten eind oktober en half november. Donderdag de auto gewassen, van binnen schoongemaakt en de laatste zaken opgeruimd in de tuin en schuur en alles is nu weer wintergereed. Vrijdag lekker 's-avonds thuis achter de pc aan het rommelen geweest met de database voor cd en lp's. Zaterdag mijn vaste rondje over het eiland gefietst en lekker doorgezweten thuisgekomen. Daarna niet veel gedaan en zondag ook lekker rustig gehouden.

Geen opmerkingen: