zaterdag, oktober 18, 2008

Weekverslag week 38 2008

De week rustig begonnen. Op het werk is het niet zo druk dus kunnen we wat zaken uitzoeken en inhalen. Ingrid van Ons Genoegen ook een mail gezonden dat ik donderdag langskom en of ze de muziek gereed willen maken voor me. Ze hebben best een leuk programma. Thema is Reis om de Wereld volgens het boek van Jules Verne. Diverse stukken van Philip Sparke (bekend brassband componist) en lekker technisch en veel tempi en maatsoort wisselingen. Altijd interessant. Bij Apollo Goedereede is er weer begonnen aan nieuwe concertstukken en muziek ter vermaak van het publiek. Jammer dat er nu weer iemand heeft afgehaakt. Blijft wel beschikbaar bij nood aan de man, maar teveel dingen waar ze mee bezig is. Donderdag mijn rondje gefietst over Goeree-Overflakkee. Redelijk weer en niet teveel wind. Bea is 's-avonds trainen en ik ben naar Rockanje. Vrijdag is Bea naar Voorne en Putten en ik heb een vrije avond. Wat geblazen en ben weer begonnen met het inventariseren met de database van de platen en cd's die we hebben. Heb nog een aardige stapel te gaan als ik zo in de kast kijk. Zaterdag en zondag hebben we ons rustig gehouden en hebben ons niet te druk gemaakt. Met mijn amateur voetbalcluppie gaat het niet goed. 3 gespeeld, nul punten. Zal wel wat gaan gebeuren. Zo'n slechte start hebben ze jaren niet gehad en de trainer ligt al langer onder vuur.

Geen opmerkingen: