donderdag, juli 26, 2007

Weekverslag week 29 2007

Afgelopen week waren pa en ma weer in Hellevoetsluis. Ze hebben de caravan in Tubbergen achtergelaten en zijn naar huis gekomen om te zien hoe het er bij staat in de tuin en om de was te doen. Zijn maandagavond op visite geweest en gezellig bijgepraat. Ook liet pa uit zijn mond vallen dat wie op 21 juli in Tubbergen op visite komt, krijgt een dineetje aangeboden. Hebben deze uitnodiging natuurlijk graag aanvaard. Hij dacht zeker dat we er geen erg in hadden dat ze 21 juli 54 jaar zijn getrouwd.
Dinsdag geen bijzondere dingen en woensdag was de laatste repetitie avond voor Bea bij Apollo. Eind augustus beginnen ze weer en dan is het hard repeteren voor het concours in november Helaas is er al een try out concert uitgevallen. Ook Voorne en Putten heeft nu drie weken vakantie en dan is het ook door naar het eilandenfestival en concours eind november. Donderdag heb ik een heerlijk rondje kunnen fietsen over Bruinisse. In iets minder dan vier uur was ik rond en voelde me helemaal niet moe. Ook kwam Ina nog langs. Die gaat zaterdag met vakantie naar Frankrijk. Ze vroeg of we voor de post en planten willen zorgen en de containers plaatsen, aangezien de grijze container bijna vol zit maar die week daarop pas wordt geleegd.
Vrijdag heeft Bea de spullen bij elkaar gezocht voor het kamperen in Tubbergen.

Zaterdag vroeg de spullen naar de auto gebracht en rond 08.15 zijn we vertrokken. Goede reis gehad en je kan merken dat de auto echt ingereden raakt, want we kwamen uit op een verbruik van 4.9 liter op honderd kilometer. Rond 10.45 uur waren we op de camping en gezellig eerst koffie gedronken en een cadeautje aan Pa en Ma gegeven.
We bleken wel de enigen te zijn die zouden komen want veel uitnodigingen hadden ze niet gedaan. Daarna de tent op gezet wat redelijk snel
ging en ingericht. Daarna konden we aanschuiven aan de lunch bi j pa en ma. Rond een uur of twee scheen lekker het zonnetje en hebben een wandeling gemaakt vanaf de camping door de omgeving van Tubbergen en ook een stukje door Tubbergen gewandeld. Bij het centrum een terrasje gepikt en tegen een uur of 5 waren we weer op de camping.

Omgekleed en pa en ma ingeladen en zijn naar het restaurant gereden waar ze hadden gereserveerd. Bleek voor ons een bekend plekje. Molen Bels is een leuke uitspanning en etiquette heerst er niet, maar wel een goede kok en lekker eten. Na het diner zijn we op ons gemak teruggereden naar de camping. Onderweg zagen we nog een ballonvaarder die vrij dicht over de bossen scheerde, maar even later toch weer een eind omhoog ging en richting Almelo verdween. Terug op de camping nog lekker een poosje in de voortent bij pa en ma en nog wat nagepraat. Rond een uur of half twaalf naar bed.

Om een uur of half vier werden we wakker en het goot buiten. Omgedraaid, maar echt geslapen tot een uur of zes hebben we niet want de regen werd steeds heviger, maar de tent heeft het gehouden en alles bleek droog gebleven in de tent. Later hoorden we dat sommige caravans en mensen met tenten veel overlast van de regen hebben gehad.
Om half acht opgestaan en gaan wassen en douchen e.d. en daarna het water voor de koffie en de eitjes voor het ontbijt opgezet. Wat later kwamen ma en pa ook langs naar de wasruimte en hebben we later gezellig ontbeten. Weer was nog redelijk, maar er zat werking in de lucht en later ging het toch weer wat regenen.
Rustige ochtend gehad en gezellig gepraat en om een uur of half twee lunch. Bleek een barbecue te zijn met lekkere salade en stokbrood. Om een uur of drie hebben we afscheid genomen en terug naar Hellevoetsluis. 's-Avonds nog even naar Simonshaven geweest voor Ina en hebben de post opgeruimd en de planten water gegeven. Op tijd naar bed.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.