donderdag, juli 12, 2007

Weekverslag week 26 2007

Deze week weinig schokkends geweest. Normale werkdagen en alleen last van de regen. Als ik naar Bergen op Zoom reis, kom ik altijd de files tegen van auto's die richting Europoort reizen. Zeker door de werkzaamheden aan de Haringvlietdam, geeft dit vaak problemen en is het niet op de dam, dan verderop van de N57. Voorbereiding voor het plaatsen van rotondes e.d. en dit tot de N15 in Europoort toe. Duurt zeker tot mei 2008 en ik heb het idee dat het dan nog niet klaar is.

Bea is nu vaak 's-avonds naar bijeenkomsten van de Oudheidkamer en het historisch genootschap wat sinds kort is opgericht. Ze vindt dit leuk en de bijeenkomsten die ze bezocht heeft zijn druk bezocht en de sprekers weten de mensen te boeien. Ook bij diverse middagbijeenkomsten en dan een excursie naar wijken in Hellevoetsluis zijn druk bezocht.

Ze heeft helaas haar fotocamera niet meegenomen, maar dat zal ze de volgende keer doen.Ga misschien wel een keer met haar mee naar een bijeenkomst. Lijkt me wel leuk.

Voor Ons Genoegen nog 2 repetities en 1 concert en dan heb ik weer alle avonden vrij.

Aanstaande weekend gaan we hopelijk samen weer een leuk rondje toeren als het weer het toelaat. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.


Geen opmerkingen: