donderdag, augustus 16, 2007

Weekverslag week 30 2007

Na het weekend weer aan de slag en voorlopig geen festiviteiten in het vooruitzicht. Voor de verenigingen ook weinig te doen. Zijn ook allemaal met vakantie. 17 augustus begint Voorne en Putten weer met repetities voor Bea. Eind augustus Apollo en begin september het dag orkest. Dan zal ze het wel weer druk krijgen. Ben zelf al druk bezig met alle concourswerken voor VP en Apollo. Begint steeds beter te worden en als ik weer mee ga helpen zal ik mijn partijtje makkelijk wegspelen. Ook zijn we nog druk aan het fietsen tussen door. Donderdag een lekker rondje en zaterdag en zondag samen met Bea ook aardig wat kilometers gemaakt. Wel gezellig om samen te fietsen. Kan ze nog eens lekker achter me wegkruipen zegt ze als we tegenwind hebben. Ook bij Ina en Ben nog even de boel in de gaten houden in verband met hun vakantie.


Zaterdag zagen we bij een huis in een grote tuin nog een lama in de tuin liggen. Vlak bij een camping in Rockanje
De boeren hebben het met het goede weer deze week getroffen. Er kan flink wat hooi van de weiden gehaald worden. En ik denk niet dat we de pakken nog met de hooivork opgestoken worden. Beetje erg groot en zwaaaaar.
De nieuwbouw tussen Simonshaven en Zuidland begint ook contour te krijgen en ziet er best leuk uit.

Geen opmerkingen: