vrijdag, november 24, 2006

24-11 Hamilton - Waitomo Caves


Wat importbomen aan de rand van het park. Geimporteerd om te kijken of ze sneller en beter hout produceren als de inlandse bomen.

De Victoria bridge van Hamilton.

De raderboot in Hamilton waarmee we een tochtje over de rivier gemaakt hebben. er waren ook mogelijkheden om tijdens de tocht te lunchen of te steengrillen. Wij hebben later zelf ergens op ons gemak zitten eten.
Gisterenavond zijn we nog een poos op visite geweest bij Angelique. Is een oud-collega van me en had met haar afgesproken als ik in Nieuw Zeeland zou zijn, dat ik hagelslag en drop zou meebrengen. Heb mijn woord gehouden en we hebben gezellig een poos zitten keuvelen over hoe wij Nieuw Zeeland hebben ervaren. Met haar gaat het prima en heeft nog geen ander werk gevonden. Zou wel kunnen in Auckland maar dat is iedere dag wel 115 kilometer heen en ook weer terug. Voelt ze niet veel voor en ik kan me er wat bij voorstellen.

Geen opmerkingen: