vrijdag, november 24, 2006

23-11 Taupo - Hamilton


We zijn daarna doorgegaan naar de Bergbaan van Rotorua om daar een wandeling te gaan maken vanaf de top. Plotseling waan ik me in Oostenrijk Een Doppelmaijer lift om me omhoog te brengen en ik heb geen ski's bij me.

Met Bea ervoor kan je wel zien hoe hoog het water komt.

Hier is de geyser op zijn hoogtepunt.

Hier komt de geyser steeds beter op gang. Als alle omstandigheden goed zijn ( nu stond er nogal wat wind) dan kan het water tot ongeveer 25 meter hoogte gespoten worden.

De Pohutu geyser begint weer met spuiten.

Vlak bij de grote geyser zie je allerlei kleuren in de rotsformaties.

De Modderpoel in Whakerewarewa in Rotorua. Bij ons eerste bezoek aan Rotorua zijn we bij Hell's Gate geweest, maar daar waren geen geysers. Hebben dit dus toch maar aangevuld.

Geen opmerkingen: