zondag, juni 27, 2010

Weekbericht week 24 2010

14-06Maandag weer begonnen en gelijk met een vroege dienst. Voordeel is dat je ook vroeg klaar bent en het lekker rustig onderweg is. De nieuwe release is vandaag ingegaan en valt nog mee met de problemen. Veel nalees werk nog te doen in verband met diverse wijzigingen in processen. Lekker op tijd thuis en lekker gegeten. Daarna wat muziek gerepeteerd voor morgen avond in Ouddorp bij Concordia. 15-06 Dinsdag niets bijzonders en ‘s-avonds lekker gerepeteerd bij Concordia. Helaas is de bezetting niet erg goed en veel mensen niet aanwezig. Voor de rest klinkt het best goed. Er is trouwens een invaller, want Cees Boelaars is met vakantie. Piet Kramer valt in en leidt ons door de te spelen werken. 16-06 Woensdag thuis gewerkt en ‘s-avonds konden we lekker op tijd naar Goedereede. 17-06 Donderdag lekker gefietst en geklust. Tuin is weer opgeruimd en helemaal ingericht. Bollen en nieuwe plantjes zijn nu in de aarde gedaan en we zijn benieuwd wat er uit komt. 18-06 Vrijdag naar mijn werk gereden, maar onderweg kreeg ik last van maagkrampen en aangezien ik al voorbij Dirksland was, doorgereden naar de Grevelingen. Hier kan je namelijk naar toiletgebouwen langs de stranden. Heb dit net kunnen halen. Ben leeggelopen op het toilet en vlak daarna ging ik nog eens over mijn nek. Terug naar huis gereden en me ziek gemeld. Heb mijn manager uitgelegd wat er aan de hand is. 's-Middags naar de huisarts en wat poeders meegekregen en deze gaven wel verlichting. Toch nog enige tijd in bed gekropen, maar rond 15.00 uur had ik het wel gehad. Voelde me ook een stuk beter, maar rest van de dag rustig aan gedaan en voelde me weer stukken beter. 19-6 Zaterdag Samen boodschappen gedaan en ik ben naar het huis van Pa en Ma gegaan. De tuin is nogal wild geworden en er moet veel onkruid verwijderd worden. Ben een ochtend aan het werk met de wheatsweeper en de stoep en paden zien er nu weer goed uit.. ‘s-Middags een toertje gemaakt met Bea en ‘s-avonds lekker soep met brood en op tijd naar bed. 20-6 Samen lekker gaan fietsen en rondje over Goeree-Overflakkee gemaakt. ‘s-Middags nog wat dingen geregeld voor mijn broer en daarna bezig geweest met de film van de vakantie.

IMG_4752 (Large) IMG_4760 (Large) IMG_4757 (Large) IMG_4762 (Large)

Geen opmerkingen: