zondag, juli 25, 2010

Weekbericht week 25 2010



Maandag weer rustig begonnen. Wat me wel opvalt is dat mijn aanvangstijden wel vroeger zijn geworden. Mag vaak al om 07.00 of 07.30 uur beginnen. Nadeel hiervan is dat je veel mensen van centraal aan de lijn krijgt die problemen hebben of met IAG of met het inloggen in citrix toepassingen. Meestal lukt het wel om ze in de lucht te krijgen, maar is niet prettig en soms zit je toch meer dan een kwartier met een gebruiker aan de telefoon. Ben hierdoor ook wel vaker vroeg thuis en heb dan wat meer aan de avond. Dinsdag was het nog vroeger, maar ook om even 17.30 uur al lekker thuis. Wat gerepeteerd met de muziek voor het Havenconcert in september en daarnaast nog wat zaken geregeld voor mijn jubileum. Lijst van mogelijke aanwezigen nagelopen en het aantal wat op bezoek komt doorgegeven aan de Raaijberg. 1 juli is namelijk het jubileum. Woensdag lekker gerepeteerd in Goedereede en nog wat nagepraat. Donderdag lekker rondje gemaakt onderlangs de duinen van Voorne en dan via Maasvlakte 1 naar de Brielse maas en dan door naar Spijkenisse. Hier via het fietspad langs Zuidland , Oudenhoorn door naar Hellevoetsluis. Was lekker weer en weinig wind. Vrijdag me ziek gemeld. Was wel onderweg naar BoZ, maar niet lekker geworden en gelukkig nog bij de rotonde richting Bruinisse naar het strand van de Grevelingen kunnen rijden en daar gebruik gemaakt van de toiletgelegenheid. Ben naar huis gereden en me afgemeld. Heb niets verder ingenomen en lekker in bed gedoken. Ben later door Bea wakker gemaakt toen ze terug kwam van haar ouders. Voelde me wel beter, maar het hield nog niet over. In de loop van de middag werd het gelukkig weer beter en ’s- avonds getracht toch wat te eten en dat ging best wel. Me verder rustig gehouden en zie wel hoe het morgen gaat. Zaterdag ging gelukkig stuk beter en boodschappen gedaan met Bea. Wat zaken afgehandeld die nog zijn blijven liggen en het lijstje is nu weer een stuk korter. ’s-Middags met Bea nog een klein rondje gefietst en dat ging best wel. ’s-Avonds rustig gedaan en op tijd naar bed. Zondag weer kiplekker en rondje gefietst met Bea naar de landtong van Rozenburg.’s-Middags de foto-albums op het web bijgewerkt.

Geen opmerkingen: