zaterdag, januari 29, 2011

Weekbericht week 04 2011

Tijdens de vakantie heb ik al een keer buikgriep gehad, maar zondag was het helemaal niet goed en heb Bea maandag laten bellen om te melden dat ik ziek ben. Heb tot donderdag hier last van gehad en donderdag ging het wat beter. Heb mezelf weer beter gemeld en ben vrijdag weer begonnen. Gelijk een late dienst om mee te beginnen. Zaterdag vieren Bea en ik onze verjaardagen. Bea is meestal in de wintersportvakantie jarig en ik op 1e kerstdag. Lang niet altijd makkelijk om het te plannen. Iedereen heeft rond de kerstdagen verplichtingen bij familie en ze kunnen toch niet bij je op visite komen. Dus beide verjaardagen voortaan op 1 dag, heb je er ook maar 1 keer last van. Ben benieuwd wie er allemaal komen, maar wacht het rustig af. Mogelijk ga ik morgen weer eens een tour op de fiets maken. Het weer ziet er goed uit, alleen de temperatuur is nu nog 3 graden onder nul. Kan dus een koude boel worden.

Geen opmerkingen: