zaterdag, januari 08, 2011

Weekbericht week 01 2011

Na het weekend gelijk beginnen in het nieuwe jaar met een late dienst. Mijn collega wilde liever vanuit thuis dit uitvoeren en daar had ik ook wel oren naar. 's-Morgens nog wat zaken gedaan voor de administratie en rond 10.00 uur ingelogd en mijn werk gedaan tot 's-avonds 20.00 uur. Normaal moet ik dan nog een ruim een uur rijden, maar nu was ik even na 20.00 uur al weer beneden. Gezellig kopje koffie en nog wat gerepeteerd. Dinsdag geen bijzonder zaken en woensdag weer de eerste repetitie met Apollo. Volgende week woensdag concert in de kerk van Ouddorp van de Lions club. Samen met de pianist Piet Westhoeve spelen we het Warschau concerto. Ook het saxofoonkwartet BLAST komt weer meespelen. Donderdag was het neteweer en de hometrainer heeft overuren gemaakt. Over anderhalve week gaan we op wintersport en dan moet de conditie toch weer op peil zijn. Vrijdag drukke dag gehad en 's-avonds me lekker uitgeleefd op de stukken voor het donateursconcert van Apollo. Zaterdag is Bea naar Apollo gegaan in verband met het oud papier ophalen. Ook daar veel regen, maar na afloop is de traditie dat in januari na het papier ophalen er altijd erwtensoep is. Ben ik mooi misgelopen. Heb zelf wel getraind en nog wat klussen gedaan. Als het weer zo blijft komt er morgen ook niets van fietsen. We hebben niets specifieks op het programma staan verder in het weekend en houden het maar lekker rustig.

Geen opmerkingen: