zaterdag, december 22, 2007

Weekverslag week 51 2007

De afgelopen dagen flink koud geweest. Iedere morgen stonden de mensen hun auto te schrappen, maar ik had gelukkig folie-deken over de voorruit en kon na het verwijderen hiervan gelijk wegrijden. Blower op de voorruit en de achterruit en zijspiegelverwarming aan geen enkel probleem. Tegen de tijd dat ik bij de N57 kwam, had ik een schone auto.

Op kantoor is het ook knap koud. De bank in BOZ is aan het verbouwen en er is een groot deel van de 1e verdieping verbouwd en nieuwe voor- en achterpui is men nu aan het plaatsen. Dus eigenlijk één groot gat onder ons. 's-Morgens gaat het nog wel als we binnenkomen, maar tegen een uur of tien voel je de kou weer binnenkomen. Maar een dikke fleece trui meegenomen en ik heb er niet zo veel last van. Alleen als je een hele poos op je plek hebt gezeten, krijg je koude handen en ga ik maar richting de radiatoren van de verwarming en ga er een poosje tegen aan staan. Praatje met collega's maken en dan weer aan de slag.

Donderdag nag wat spullen voor de belasting in orde gemaakt en nog wat andere zaken voor het gebeuren rond Maasdelta voor familie Poldervaart gedaan.

Vrijdagavond repetitie maar wederom een slechte opkomst. Veel absenten en ik heb het idee dat ik er vaker ben als de leden van de vereniging.

Zaterdag een feestje bij de familie Nieuwland. Ze zijn 25 jaar getrouwd en vieren het in het verenigingsgebouw. Denk dat het een muzikaal feestje wordt. Heb gezien dat er veel muzikanten zijn uitgenodigd, dus gesprekstof is er voldoende.

Heb ook nog wat foto's gemaakt hoe Hellevoetsluis er uit ziet als het gevroren heeft. Best leuke plaatjes gemaakt.

Zondag beginnen we met de voorbereidingen voor het kerstdiner. Ik weet niet precies wat Bea allemaal wil maken en eten, maar we maken er wel iets leuks en lekkers van.

Geen opmerkingen: