maandag, december 17, 2007

Weekverslag week 49 2007

Maandag avond lekker rustig aangedaan en wat aan het prutsen geweest met Adobe. Wordt steeds leuker om te doen en het bewerken van foto's is best wel leuk. Van foto's die wat minder zijn binnen te halen en te bewerken is er vaak nog iets heel leuks van te maken. Ga de oude foto's allemaal nog wel nalopen.

Dinsdag nog getracht bij Tante Aagje op visite te gaan, maar bleek niet thuis. Ze is 5 december jarig, maar dan zijn we bij mijn vader en moeder.
Woensdag op tijd weg uit Bergen op Zoom en natuurlijk is er dan weer iets onderweg aan de hand. Sta je toch weer een poos op de ring te wachten voor je verder kan rijden. Viel gelukkig mee en kon daarna goed doorrijden en was rond kwart voor 7 bij mijn ouders voor de maaltijd en het vieren van Sinterklaas.
Gezellig zitten eten en daarna eerst de afwas opgeruimd met z'n allen en na de chocolade melk aan de kadootjes begonnen. Degene die mij had getrokken bleek best wel handig. Kookboek gekregen met melding dat sint en piet graag komen eten als ik er een paar lekkere recepten in heb gevonden.
Moe in de keuken bij de chocolade melk.
Ik zie wel wie er dan komt. Ik stuur ze allemaal wel een mail. Kan hooguit 15 man op visite krijgen tenzij er aanhang bijkomt.

Donderdag een lekker rondje gemaakt en gezond moe weer thuisgekomen. Lekkere douche en daarna Bea geholpen met de kerstspullen voor haar vader en moeder. Kan ze in de komende dagen iedere keer wat gaan ophangen en zo.

Zaterdag zouden we een Kerstmarkt in Goedereede opluisteren, maar door de slechte weersomstandigheden werden we in de middag gebeld, dat het niet meer hoefde.

Links Jorina als model
en rechts onze play boy Ben werd ook weer bedacht
met een origineel kado.

Geen opmerkingen: