zondag, januari 06, 2008

Weekverslag week 52 2007



Zondag nog een mooi ritje over het eiland gemaakt met Bea en lekker opgefrist weer thuisgekomen. De plannen voor dinsdag en woensdag doorgenomen en het kerstdiner voorbereiden.


Maandag nog gewerkt en was lekker op tijd thuis. Bea had al een groot deel voor het kerstdiner gereedgemaakt.


1e kerstdag hebben we onder genot van een hapje en drankje gezellig met elkaar zitten praten en rond een uur of zes begonnen met een klein voorafje. Bea en ik waren regelmatig in de keuken om de gerechten voor de volgende gang gereed te maken maar ook mee gepraat en dit is zo doorgegaan tot een uur of negen. Na afloop lekker kopje koffie met voor de liefhebber nog een Irish coffee o.i.d. en uit zitten buiken.


2e kerstdag 's-morgens nog rondje gefiets en 's-middags naar mijn zus in Simonshaven. Ook daar was meer dan voldoende te eten en met een mannetje of tien lekker gepraat en gegeten.


Donderdag getracht een groot aantal caloriƫn kwijt te raken, maar dat viel toch niet mee na de feestdagen. Vrijdag werken en dan is het al weer weekend.


Ben ook aan de slag gegaan me de nieuwe versie van Pinnacle Studio plus (gekocht voor mijn verjaardag). Is nu gelukkig een stuk stablier als de vorige versie die ik had. Als testcase ben ik een oude vakantievideo opnieuw aan het maken. Kijken of dit makkelijker en sneller gaat.

Zaterdag rondje gefiets en zat wind gehad. Goeie training voor de wintersport.

Zondag rustig aan gedaan en met Pinnacle aan de slag geweest. Film gaat er goed uit zien.


Geen opmerkingen: