zondag, oktober 14, 2007

Weekverslag week 38 2007

Je kan ook weer gaan merken dat het naar de herfst loopt. Als we wakker worden is het donker en heb je licht in de kamer nodig. Ook in de tuin kan je het nu goed zien. De bloemen in de hortensia's raken uitgebloeid en worden bruin. Ook heerst er een spinnenplaag. Iedere morgen moeten we eerst met de bezem de spinnewebben weghalen anders loop je er echt met je gezicht in. Links of rechts om maakt niet uit, overal webben.
Met de verenigingen zijn we ook druk bezig. De repetitites worden veeleisender en binnenkort groepsrepetities met zowel VP en Apollo. Men wil er echt voor gaan om een 1e prijs te halen, maar als ik het aantal absenten vaak zie, heb ik toch mijn twijfels. Juist de mensen die het meeste problemen hebben zie je ook het minst op de repetitie en hebben de grootste mond als er wat extra voor de vereniging gedaan moet worden.

Voor de rest deze week geen schokkende zaken en ook Bea's ouders gaat het redelijk goed mee. Mijn ouders hebben het druk met de verhuizing van Jorina, de oudste dochter van mijn zus. Ze heeft met haar vriendin een nieuwe onderkomen in Schiedam. Is lekker dichtbij het station en met openbaar vervoer is ze zo bij de school waar ze de opleiding volgt voor grafisch ontwerper.

Aanstaande weekend hebben we daar house warming party.

Geen opmerkingen: