donderdag, november 26, 2009

Weekbericht week 47 2009

Maandag en dinsdag voor familie in Engeland nog wat zaken afgewikkeld. Woensdag weer normaal gewerkt en donderdag weer eens lekker een eind gefiets. Viel niet mee, veel wind en ook veel motregen maar me weer een lekker uitgeleefd. 's-Middags nog wat gedaan voor het maken van reisverslagen welke ik op de website wil plaatsen en links voor de foto-albums die we op picasa hebben staan. Gaat er goed uitzien en andere reisverslagen volgen nog. Vrijdag had ik een compensatie dag en er goed gebruik van gemaakt. Lekker gefietst met veel minder wind als gisteren en ga me steeds beter voelen. 's-Avonds nog wat gedaan aan de database en het aantal lp's wordt gestaag kleiner die nog ingevoerd moeten worden. Ook mijn bugel weer eens schoongemaakt, wat hard nodig was. Er kwam echter een klein mankementje naar voren en heb de bugel zaterdag weggebracht voor reparatie naar Pfeiffer in Rijswijk. Donderdag aanstaande is de bugel weer op te halen. Zondag zijn we, ondanks het mindere weer naar Katwijk gereden om een stadswandeling te maken. Mooie pandjes gezien en veel foto's gemaakt. Onderweg nog lekker kopje koffie met appelgebak voor mij en Bea met een Belgische wafel. Rond een uur of twee weer terug en een broodje gegeten en om half vijf aan het diner begonnnen. Lekkere rijstmaaltijd met babi pangang en kipsaté.

Geen opmerkingen: