maandag, november 09, 2009

Weekbericht week 45 2009

Afgelopen weekend nog een afscheid gehad van een oud collega. Ies Klok is na 31 jaar werken voor de Rabobank Oostvoorne, later Rabobank Westvoorne en sinds 2006 Rabobank Voorne Putten Rozenburg in de VUT gegaan. Hij heeft zelf zijn receptie geregeld want niet alles is vlekkeloos verlopen de laatste jaren. Wel gezellig om een hele grote groep van oud-collega's weer eens te ontmoeten. Lekker bijgepraat en ook met de oud-directeur Arie Roskam en oud-bestuursleden. Gezellige boel en niet al te vroeg thuis, maar je hoort weer eens wat. Toevallig had ik een goede week geleden was ik tijdens het fietsen een oud-collega tegengekomen. We hebben vlak bij het strand van Oostvoorne gezellig staan praten en er is flink over oud-collega's geroddeld. Maandag en dinsdag voelde ik me wel iets beter als het afgelopen weekend, maar het lijkt wel alsof ik niet vooruit te branden ben. Woensdag ging het wat beter en donderdag had ik eindelijk weer een beetje normaal gevoel. Heb 's-ochtends weer een poos de fiets genomen en heerlijk een toertje rond het eiland gemaakt. Was wel wat moe, maar het gaf een goed gevoel. 's-avonds nog naar de repetitie van Ons Genoegen en aanstaande zaterdag eilanden festival. Vrijdag ging het op het werk ook weer lekker en mogelijk is de najaarsmoeheid er nu uit. Zaterdag lekker gespeeld op het festival en ook Bea heeft het naar haar zin gehad met het dagorkest. Sinds enige tijd speelt ze daar nu solocornet en het blazen op de cornet gaat haar steeds makkelijker af. Haar bugel heb ik uit elkaar gehaald en zodra ze het weer op de bugel wil proberen zet ik deze wel weer in elkaar. 's-Avonds lekker gegeten en daarna rustig onderuit op de bank. Zondag hebben we samen een lekker rondje gemaakt via de Zeedijk naar Hekelingen en daar via Hekelingen naar de Oude Maas en zo op ons gemaakt richting Heenvliet/Geervliet en Voorne's Kanaal. Bea is via het Voornes kanaal naar huis gegaan en ik ben doorgereden naar Brielle en zo via de Rijksstraatweg terug naar Nieuwenhoorn-Hellevoetsluis. 's-Middags nog een poosje zitten prutsen en later in de middag het eten gekookt.

Geen opmerkingen: