zondag, november 01, 2009

Weekbericht week 44 2009

Business as usual. Na de nieuwe release van Siebel weer grote drukte. Veel zaken lopen niet naar behoren en we zitten maar met een kleine bezetting. In de loop van de dag wordt het bijgesteld, maar er zijn lange wachttijden. Roosterwijzigingen volgen. Rest van de week is het steeds zo druk geweest en mailbox die constant volloopt. 's-Avonds maar lekker geblazen en Bea kon merken dat het druk was geweest, maar dit was voor mij een goede ontspanningsoefening. Dinsdagavond bezig geweest met de cd database en weer een stelletje lp's opgevoerd. Woensdagavond lekker gerepeteerd, want zaterdag een uitwisselingsconcert in Nieuwenhoorn met Apollo. De concoursstukken krijgen hun vuurdoop en daarnaast nog wat lekkere nummers om te spelen. Donderdag was het neteweer en ben niet gaan fietsen. Wel boven op de home-trainer, maar ik zit toch liever buiten. 's-Avonds naar de repetitie van Ons Genoegen, maar door vakantie niet zo'n grote club. Vrijdag was het weer een stuk beter, maar 's-avonds na 7 uur ga ik niet meer fietsen. Het is donker en ik heb wel goede verlichting voor op de fiets, maar ik wou de boel toch maar heelhouden. Zaterdag lekker boodschappen gedaan en daarna me op het concert geconcentreerd. We spelen Orpheus in de onderwereld, Dorp aan de Rivier, Cambridge Impressions, selectie uit de musical Chicago en als afsluiting de mars Ascot. Ging best wel goed en we maken goede progressie met alle jonge leden. Alleen jammer dat er enkele mensen ziek waren waardoor we toch met een kleine bezetting zaten. Na afloop nog een pilsje gedronken en roch maar op tijd naar bed. Zondag rustig aan gedaan en wat op de computerkamer opgeruimd en wat zaken uitgezocht. Wordt weer een stuk ruimer in de kast.

Geen opmerkingen: