zaterdag, oktober 03, 2009

Weekbericht week 39 2009

De week rustig begonnen en ook in Bergen op Zoom valt het mee met de drukte. Alleen zijn op diverse plekken onderweg werkzaamheden gestart, waardoor ik af en toe plotseling voor en omleiding sta. We krijgen in Hellevoetsluis natuurlijk niet de regionale bladen en is nu iedere dag weer een verrassing hoe ik omgeleid wordt. Het maakt vaak maar een paar minuten reistijd uit, maar als de Philipsdam of de Haringvliet dam ook nog open gaat, dan ben ik snel 10 minuten of meer kwijt. Maar gelukkig zijn de werkzaamheden naar de ring bij BOZ gereed, dus dat scheelt ook weer tijd. Woensdagavond met Apollo serieus begonnnen voor het concours eind november in Neede (Gelderland). Een stevige mars, Ascot, geschreven door Rieks van der Velde als inspeelwerk. Als concoursnummers Dorp aan de rivier van Leon Vliex en Cambridgeshire Impressions ook van Rieks van der Velde.
Donderdag bij Pa en Ma Poldervaart geweest, want het gaat niet helemaal lekker met Ma. Probleem met haar knie, waardoor ze extra hulp nodig heeft en het probleem met haar hart (hartfalen) werkt daar niet aan mee. Extra fysio ondersteuning krijgt ze nu, maar er zit nog niet zoveel schot in als ze wil. Maar door de mindere conditie die ze heeft, zal ze het weer langzaam moeten opbouwen. Vrijdag een mail ontvangen van Ons Genoegen uit Rockanje, of ik ze met diverse concerten wil helpen. 7 en 28 november en 24 december wil helpen. Op 7 november kan ik wel helpen, maar 28 november met Apollo Goedereede naar concours in Neede (Gelderland) en ze gaan met de bus en op de terugweg ergens lekker eten en napraten. Rond de kerst heb ik ook al enkele uitnodigingen voor gehad, dus wie het eerst heeft gemaild, ga ik helpen.
Bea is vrijdag niet naar de repetitie van Voorne en Putten gegaan en heeft ook haar lidmaatschap opgezegd per 1-10-2009. Ze is het gezeur en gezanik rond de dirigent gewoon zat. De afgelopen jaren is dit al steeds een item geweest bij diverse personen die zich niet willen neerleggen bij het besluit van een meerderheid. Dit was voor mij toen ook al 1 van de oorzaken waardoor ik er ook gestopt ben. Ik zie ook met angst en beven de toekomst voor deze vereniging tegemoet. Heb zelf nog wat gedaan aan de website en ook aan de cd en lp database. Zaterdag lekker een goede toer gemaakt en opgewaaid en met een leeg hoofd thuisgekomen. 's-Middags de auto gewassen en de nieuwe autostofzuiger getest, maar deze werkte niet. Bea kan deze maandag terug-brengen bij Lidl. Zondag samen gaan toeren en 's-middags lekker zitten kijken naar het WK wielrennen. Zelf gekookt en gebakken kippenlevertjes met spekjes, paprika, champignons en uitjes gemaakt. Bea eet dit graag met rijst en ik eet dit liever op vers wittebrood. Zoals vaak was het weer veel te lekker en de ovenschaal was door ons geheel leeggegeten.

Geen opmerkingen: