zaterdag, juni 23, 2007

Weekverslag week 22 2007

Na de pinksterdagen hebben we lekker rustig aan gedaan. In huis wat klusjes gedaan die al en poos op het lijstje stonden.


Van Nieuw Zeeland hadden we nog wat leuke dingen meegebracht en ben bij Moree een goed boorapparaat gaan halen en heb in de kamer wat haken in de muur gezet. Daar hangen nu de fantail (vogel uit Nieuw Zeeland) en de Nieuwzeelandse varen aan de muur.


Op onze slaapkamer haken geplaatst en daar kunnen nu wissellijsten opgehangen worden om foto's op te hangen en deze regelmatig te wisselen. We hebben tenslotte van al onze reizen best wel een behoorlijk aantal albums staan om ze te vullen.


Ook de voorbereiding met fanfare de Harmonie voor het Hoeksche Waard Festival gaan door en twee avonden nog repetitie en zaterdagavond het concert gedaan. Het resultaat viel zeker niet tegen, ondanks de erg korte voorbereiding.


Ook zaterdag middag voor het concert met Harmonie met Apollo uit Goedereede nog een concertje gedaan op het plein. Gezellig en we zijn een beetje in de schaduw gaan zitten. Lekker geblazen en na afoop is Bea met Apollo naar het buffet geweest in de Gouden Leeuw. Dit kon ik dus niet bezoeken omdat ik op tijd in Numansdorp moest wezen om daar weer te spelen. Bea heft me wel verteld dat ik wat gemist heb. Maar dat is bij mij al snel zo, ik hou namelijk ook best wel van lekker eten.

Apollo op het plein van Goedereede

















Dirigent Leo Simons















Harry en Sjaak














Wim















Linette
















1 van de terrassen op het plein.

Geen opmerkingen: