vrijdag, april 20, 2007

Weekverslag week 14 2007

Korte werkweek en vanaf donderdag lekker vrij.
Afgelopen woensdag repetitie gehad met De Harmonie en het gaat steeds beter. Volgende week zaterdag moet het echt helemaal goed gaan.
Ook met Rik contact gehad om weer te zorgen voor de juiste verf om de buitenkant van het huis te schilderen. Toch al weer 4 jaar geleden, maar eigenlijk nog geen slechte plekken te zien.
Rik zou nog voor het weekend de verf brengen, zodat ik vast beginnen kan met schuren. Heb ik eigenlijk al het ergste van het schilderen achter de rug.
Vrijdag en zaterdag al een hoop schilderwerk kunnen doen en achter ben ik er eigenlijk mee klaar. Nu alleen voor nog, maar dinsdag weer schuren en woensdag schilderen.
Rik heeft ook aangegeven dat hij de 1e etage van het huis wel wil schilderen. Hij heeft daar de juiste spullen voor en hoef ik niet op 6 of 7 meter hoog op een zwabberende ladder te gaan staan.
Zondag rustige 1e paasdag gevierd met Bea en mijn ouders en 's-avonds gezellig met hen gedineerd.

Geen opmerkingen: