donderdag, maart 22, 2007

Weekverslag week 11 2007

Was een korte werkweek (twee dagen) en heeft eigenlijk in het teken gestaan van de begrafenis van Oma.
Bijna de gehele familie is woensdag aanwezig geweest. Familie uit Engeland was over en ook was er reactie gekomen van mijn neef uit Australiƫ. Hij kon helaas door omstandigheden in Cairns niet komen. Alles was eigenlijk al op vorige week zaterdag en zondag al geregeld, alleen nog een paar kleine dingen op maandag en dinsdag. Alleen de Internationale (Oma was tot haar dood toe lid van de PvdA) gaf wat problemen, maar die hebben we gelukkig ook op een cd ontvangen en bij aanvang van de dienst kunnen afspelen. Tijdens de plechtigheid heeft mijn zus nog namens de familie een toespraak gehouden, wat ze heel knap deed. Zeker zoals ze de laatste tijd met Oma in de weer is geweest moest ze best wel eens even een slokje water nemen. Na de dienst m de familie nog bij elkaar gekomen bij mijn ouders en nagepraat met familie, vrienden en bekenden.
Donderdag en vrijdag weer eens lekker op de fiets gezeten en de emoties van de afgelopen dagen er uit gefietst. Vrijdag avond generale met Voorne en Putten en zaterdag avond de te spelen muziek goed uitgevoerd. Publiek was erg tevreden. Zondag nog een rustdag gehouden en wat zaken geregeld voor de komende week.
Er zijn heel wat foto's gemaakt. Ik heb ook een foto album aangelegd. Staat onder ons profiel aan de rechterzijde van het weblog.
Fotoalbum Familie Oma Kwak 14-03-07















De kinderen van Oma, van links naar rechts:
Tante Aagje, Ome Henk, Tante Coby (Engeland) en Mijnie (mijn moeder)














De kinderen van Oma met aanhang. Staand: Ome Henk, ongehuwd.
Ome Chris (Engeland) en Wim (mijn vader)
Zittend: Tante Coby (Engeland), tante Aagje (ome Jan was thuis vanwege rugklachten) en Mijnie (mijn moeder)














De kinderen van de kinderen.
Bea staat er wel bij. Monique van Ron, Carla van Arend, Anneke van John en Andre met zijn vrouw staan er niet op.

Geen opmerkingen: