dinsdag, augustus 22, 2006

Week 34

Bea afgelopen maandag weer begonnen met lessen bij Rob Vorwald. Heeft daar best wel baat bij, maar ze moet er eens wat minder bij denken en gewoon haar vingers op het instument hun werk laten doen. Alleen maar op gevoel spelen en niet proberen alles te beredeneren. Als dat haar eens zou lukken, zou ze dubbel zo goed blazen als nu.
Zelf vermaak ik me wel met muziek die ik via een kennis heb gekregen uit de erfenis van een familielid. Die had nogal wat oude solo's. Leuk om te spelen en best wel moeilijk, dus dat houdt me scherp.
Maandag avond begonnen aan het schoonmaken van mijn oude mountain bike. Na lange tijd stilstaat ziet die er toch nog best wel goed uit. Alles schoongemaakt en de tandraderen en dergelijke weer eens goed schoongemaakt en in de Teflon gezet. Rijdt weer als bijna nieuw.
Donderdag lekker wezen fietsen op de mountainbike en met die verende voorvork is toch best wel lekker. Tweeenhalf uur en bijna zeventig kilometer, dus ging best lekker.
Donderdagavond een klein feestje gevierd bij mijn schoonouders. Die waren die dag 52 jaar getrouwd en zaterdag met ze uit eten geweest. Vinden ze gezellig en dit is nog één van de dingen die ze wel kunnen volhouden. Allebei mankeren ze best wel wat, maar samen komen ze nog een heel eind.
Zaterdag op de vestingdagen geweest en daar een mooie naamplaat voor op de deur op de kop getikt inclusief graveren. Heeft maar 13 jaar geduurd voordat die op de voordeur komt.
Zondag dachten we lekker te gaan fietsen, maar het weer zag er dermate dreigend uit, dat we maar zijn gaan wandelen. In een wandelgids vonden we een route door Maassluis en het leek ons wel leuk om daar naar toe te gaan. Leuk om te doen, veel mooie en leuke dingen gezien, alleen kregen we al vlak na de start een behoorlijke bui op ons hoofd en tegen het eind nog een tegen het stof.

Geen opmerkingen: