vrijdag, april 22, 2011

Weekbericht week 14 2011

Maandag was het lekker rustig en de laatste openstaande meldingen afgewerkt. Kan nu weer wat meer aan andere zaken tijd besteden. Moet nog wat doen voor de nieuwe regstratie tool, maar daar kom ik tijd te kort. Dinsdag één repetitie bij Concordia en woensdag twee repetities (Dag orkest en Apollo Goedereede) en ik merk dat ik nu nog makkelijker ga spelen. De stukken gaan nu ook beter lopen en we hebben er wel allemaal plezier in. Het enige nadeel is dat ik nu op donderdag moet werken, maar na 21 april is dit ook weer over. Donderdag viel trouwens wel mee. Alleen maar telefoondienst en je helpt zo goed mogelijk de klant en los ik het op en anders kan de melding doorgezet worden naar een ondersteunende afdeling. Vrijdag weer op kantoor en nog wat zaken geregeld. Ik heb senioren verlof aangevraagd. 4 uur per week minder werken. Hans Boonman gaat de aanvraag verder afwikkelen met het management en zodra meer bekend, hoor ik het wel. Ingangsdatum is 01-07-2011. Moet alleen navraag doen, met het aantal uren wat er voor de vakantie naar Australië nu gebeurd. 13 weken a 4 uur minder werken is toch nog ruim een week vakantie uren die ik graag terug zou willen zien. Donderdag nog een lekker tourtje gemaakt en ook bij het fietsen gaat het steeds makkelijker. Lag misschien ook aan het weer. Bijna geen wind en lekker zonnetje. Vrijdagavond nog wat zaken zitten doen voor de database en nu zijn ook zo goed als alle dvd's die we hebben opgenomen in de database. Zaterdag met Bea boodschappen gedaan en daarna lekker op de fiets gestapt. Lekker rondje via de Zeedijk en De Beer (waterwingebied) langs de Oude Maas naar Spijkenisse gefietst en daarna langs de Rozenburgse kant naar de Slufter (Slibdepot Rotterdamse Haven). Onderweg wat gegeten en vanaf de Slufter via het Autostrand tussen Oostvoorne en Rockanje de duinen in en onder langs de duinen naar Hellevoetsluis. Zondag met Bea een rondje gemaakt en daarna lekker onder het zonnescherm de lunch gebruikt. 's-Middags niet veel meer gedaan en 's-avonds lekker op tijd naar bed.

Geen opmerkingen: