vrijdag, april 22, 2011

Weekbericht week 16 2011

Dit wordt een korte werkweek. Maandag en woensdag werken en rest van de week lekker vrij. Dinsdag naar het buro voor loopbaancheck, Het Behoudburo. Lange reis en veel files. In plaats van 09.30 was ik er om 10.30 uur. Kreeg een lekker kopje koffie en daarna met Linda aan de slag gegaan. Behoorlijk wat papierwerk en regelmatig testen en andere psychologische spelletjes. Tussen de middag ben ik naar een restaurantje gewandeld vlak bij het Behoudburo, de Dikke Van Dale. Lekker kopje soep en lekkere broodjes. Rond 13.00 uur weer op het buro. Nog wat testen en met kaartspelen ook moeten kiezen tussen diverse zaken. Waarom ik die keuzes maakte en aangeven wat de achterliggende gedachten zijn die bij een keuze horen. Rond 15.30 uur was ik er toch doorheen en hebben na afloop nog een kleine evaluatie gehouden. Het rapport heeft ze me meegegeven. Woensdag met het dagorkest gerepeteerd en 's-avonds met Goedereede. Donderdag met het Dagorkest naar Mijdrecht en daar lekker zitten spelen. Wel een zware zaal om in te spelen, maar het ging me gelukkig goed af. Ook diverse andere seniorenorkesten gehoord en tussen de middag een lekker kopje soep met broodjes. Bij het sluiten van het gebeuren nog samen met diverse korpsen de afsluitende gezamelijke mars PUNJAUB gespeeld. Wel leuk als je van clarinetspelers hoort dat ik de noten vlugger kan spelen als zij. Daarna en spullen ingepakt en weer naar de bus en door naar het Chinees restaurant Yoe Yi om daar gezamelijk een buffet te hebben. Vrijdag had ik vrij (feestdag), maar zaterdag heb ik nog gewerkt in verband met de siebel release 12 en aanverwante zaken. Samen met mijn collega Jaap hebben we alleen maar zaken over telewerkportaal of dat IAG weer problemen gaf. Even na 15.00 uur konden we naar de verjaardag van Gré ga in Spijkenisse. Ze wordt 60 jaar. Leuke dingetjes voor haar meegenomen en een lekkere high tea die Patricia en Ron in elkaar hadden gezet met wat hulp van kennissen. Lekker en heel gezellig. 's-Avonds alleen nog een klein stokbroodje gegeten en redelijk op tijd naar bed. Morgen lekker tourtje maken met Bea en rest van de middag rustig doorbregen.

Geen opmerkingen: