zaterdag, december 18, 2010

Weekbericht week 50 2010

Afgelopen weekend is er veel sneeuw gevallen en maandagochtend heb ik getracht om naar BoZ te rijden, maar bij de rotonde van Stellendam richting Middelharnis ben ik maar weer terug-gegaan. Over 16 kilometer bijna een uur gedaan en toen ik richting Middelharnis keek, zag ik alleen maar veel rode lampjes in de rij staan. Was rond 08.30 uur weer thuis en gemeld dat ik toch maar lekker thuis ging werken. Er waren er al meer collega's die terug naar huis waren gereden. Dinsdag ging het gelukkig beter en er was goed te rijden op de grote wegen. Woensdag weer thuis gewerkt. Naar de repetitie van Goeree viel wel mee. De N57 was goed berijdbaar en goede repetitie gehad. Helaas viel er donderdag weer een pak sneeuw en vrijdag ook weer thuis gewerkt. Zaterdag de straat voor het huis schoon geveegd en het tegelpad achter ons huis. Goed voorbeeld, want wat later waren er buren die ook waren begonnen met het schonen. Heb ook wat foto's gemaakt van de bomen en omgeving. Best een mooi gezicht om bomen onder de sneeuw te fotograferen.

Geen opmerkingen: