zondag, januari 03, 2010

Weekbericht week 53 2009 en 01 2010

Wederom een korte werkweek. Maandag en dinsdag naar BOZ gegaan en woensdag thuis gewerkt. Is en blijven drukke dagen en de meldingen blijven zich maar opstapelen. Ook getracht om nog veel medewerkers te bellen, maar veel mensen hebben deze week vrijgenomen en dus niet veel resultaat. Maandag nog getrakteerd in verband met mijn verjaardag en Robbie, één van mijn collega's is 26 december jarig, geweest deed dit dinsdag. Donderdag thuis op de home-trainer gestapt. Is niet zo lekker als buiten fietsen, maar een beetje last van verstopte neus. Bea is bij mijn moeder nog oliebollen wezen halen. Een traditie wil dat ze dit als vele jaren samen met mijn broer doet. De oliebollen waren weer prima in orde en smaakten me best. 's-Avonds bij de broer van Bea op visite geweest voor de oudejaarsviering en zo. Gezellig met een klein groepje dit gevierd en in vrolijke staat ben ik naar huis vervoerd. Goed geslapen en rond 10 uur waren we weer op. Lekker ontbijtje gemaakt en vanmiddag gaan we naar de ouders van Bea en daarna naar mijn ouders. Moe zou voor de kinderen en kleinkinderen wat lekkers maken. Rond half vijf moest iedereen ongeveer aanwezig zijn. We hebben heerlijk en in een gezellige sfeer gegeten. Na afloop nog een lekker toetje. Met een groepje geholpen met opruimen en afwassen en daarna nog een lekkere kop koffie. Zaterdag ontbeten en daarna eerst de auto uit de sneeuw gehaald, want er was een aardig pak gevallen en Bea moest naar de repetitie van het dagorkest in verband met een concert op 9 januari. Daarna de stoep schoongemaakt voor en achter het huis hoop dat er niet teveel meer bij komt. Zondag zo'n beetje alle adminstratieve dingen afgewerkt en zelfs de belastingaangifte heb ik al bijna klaar. Wacht nog op enkele kleine zaken, welke meestal rond eind januari binnenkomen.

Geen opmerkingen: