zaterdag, december 26, 2009

Weekbericht week 52 2009

Dit wordt een korte werkweek. Maandag en dinsdag in BoZ, maar de maandag waren de wegen dermate slecht bereidbaar, dat ik vanuit thuis heb gewerkt. Dinsdag wel naar BoZ maar toen waren de wegen nagenoeg schoon en droog. Woensdag mijn Telewerkdag dus lekker thuis en vanavond op tijd eten en naar de laatste repetitie van Apollo dit jaar. Bij Concordia ben ik nu ook gereed en zie wel wanneer ze me weer nodig hebben. Donderdag stonden in het teken van de voorbereiding van het Kerstmaal bij ons voor de ouders van Bea en mij. Lekker buffet gemaakt met diverse vleesgerechten, nasi, bami en mihoen daarbij en lekkere sauzen. Lekker voorafje en een groot toetje om het af te maken. Gezellig en er is goed van gegeten, want veel schalen waren leeg. Heb dus zaterdag maar weer gekookt. Voor de rest hebben we ons redelijk rustig gehouden en ook maar niet te veel gedronken. Zondag zijn we om een uur of tien lekker een rondje gaan fietsen. Ging best wel lekker, alleen op diverse plaatsen langs de Brielse Maas waren de fietspaden niet geschoond, waardoor er op veel plaatsen verijsde plekken waren. Fiets niet lekker, zeker voor Bea niet. Rond kwart over 12 waren we weer thuis. Rustig aan gedaan en wat administratieve zaken geregeld.

Geen opmerkingen: