donderdag, december 28, 2006

Weekverslag week 51.

De donkere dagen voor kerstmis. We hebben ons oude ritme weer te pakken. Doen weer de normale dingen en Bea heeft ook nu haar vaste dingen op de vaste dagen, waardoor ze af en toe een beetje moet schipperen met haar tijd. Is ook nog druk bezig met het inplakken van alle foto's en heeft nu al 5 albums vol en heeft er waarschijnlijk nog 2 nodig.
Mijn 1 video is donderdag afgemaakt en deze hebben we nog eens op het gemak bekeken. Zijn nog wat kleine dingetjes niet goed en deze heb ik aangepast en nieuwe gemaakt. Ziet er best wel goed uit en ga de komende dagen de 2e in elkaar zetten. Valt ook niet altijd mee om er goede muziek onder te zetten. Ik wil namelijk niet sleutelen aan het geluid wat bij de filmbeelden hoort. Best wel eens flink winderig en tikkerig (van de regen) maar de achtergrond muziek moet de beelden versterken en niet het geluid overstemmen.
Ik ga vermoedelijk nog een andere weblog maken, waar ik alleen maar de foto's met een verslag plaats van onze vakantie en maak een link van deze blog naar de nieuwe. Eens uitdokteren of dat ook mogelijk is.

Geen opmerkingen: