woensdag, juli 24, 2013

Hellevoetsluis, 24-7-2013

Ik ben weer begonnen met het plaatsen van wat ik zo links en rechts hoor voor in mijn blog.
Ik heb na onze reis door Australiƫ (13 weken) eigenlijk geen tijd meer gehad om mijn blog up to date te houden, maar op kantoor was er zo veel veranderd, dat ik niet wist waar ik moest beginnen. Heb hulp gevraagd bij mijn servicedesk begeleider en gelukkig wel gekregen. Helaas is er niet zo veel van terecht gekomen als ik had gehoopt. Ik kon het tempo, waarin alles moest worden gedaan, niet bijhouden. Hierdoor in vicieuze cirkel die steeds dieper naar beneden ging en begin oktober is het fout
gegaan. Ik ben op non actief gezet en ben in de ziektewet gekomen. Hierna is er een harde strijd geweest om mij toch weer aan het werken te krijgen, maar als je dan alleen maar mailtjes mag behandelen is daar ook de lol snel van af. Ik voelde me eigenlijk aan de kant geschoven. Heb toen ook aangegeven, dat ik zinvolle dingen wilde doen, maar dat werd snel afgekapt. Ik heb toen gezegd dat ik thuis zou gaan zitten en men maar moest zorgen dat er zinnige zaken wilde doen en niet alleen maar mailtjes. Hierdoor is op een bepaald moment een gesprek geweest met mijn manager. Als ik geen zinnig werk krijg, ga ik gewoon thuis zitten en dan zoeken ze het maar uit. Begin maart kwam er een kentering in het hele gebeuren. Men wilde mij eigenlijk op non actief zetten en men zou gaan kijken of er een mogelijkheid was om weer aan de slag te gaan, maar dat heb ik tegengehouden. Ik was bang om weer in dezelfde fout zou gaan en daar had ik geen zin in. Hierdoor is er een HR dame uit Eindhoven gekomen wat er gedaan kan worden, om mij dus met een vergoeding en ook de mogelijkheid om per 1 mei van verdere werkzaamheden bij de Servicedesk te ontslaan. Ik heb er enkele dagen over nagedacht en met mijn manager en de HR dame Connie een mogelijkheid zou kunnen krijgen om  uit dienst te kunnen treden. Ik heb dit aangenomen, want Bea en ik kunnen van der vergoeding die ik heb gekregen, tot ongeveer maart 2014 op de vergoeding teren. Ook hebben we het geluk, dat we nog wat achter de hand hebben van diverse polissen, die redelijk fors zijn opgelopen.

Geen opmerkingen: